Lite info


Nu kan man köpa min bok på CDON också. Kolla här och köp den gärna. http://cdon.se/b%C3%B6cker/munther%2c_marie/mitt_liv_som_unik!-27687563

Det har nu gått en vecka sedan jag släppte boken på bokförlaget, Jag är så nyfiken egentligen på hur det har gått men tyvärr får jag inget veta förrän tidigast i september då jag får lägesrapport och eventuell utbetalning. man får detta bara en gång i kvartalet.. Tycker jag är väldigt dumt.. Några nära och kära hann jag med att träffa förra veckan som jag har gett min bok till och det var kul.

Sedan en annan sak:

Jag trodde verkligen att jag hade fixat alla små fel i min bok innan jag skickade in den för slutlig tryckning, lik för benat hittar folk fel i den ändå och det stör mig fruktansvärt. Ni få ursäkta de små missar som har blivit som bland annat särskrivningar. Jag ser inte sådant och har svårt att veta vilka ord som ska stå isär och ihop. Jag har dessutom skrivit men i stället för med på en del ställen och jag har råkat få med ett namn som inte skulle vara där också, fast jag satt och ändrade detta namn det sista jag gjorde så missade jag det på ett par ställen. Men tyvärr är detta jag i ett nötskal och jag har läs & skrivsvårigheter och kan mycket väl ha missat mina egna fel markeringar. Jag ber om ursäkt för att boken inte är perfekt. Hoppas ni gillar den ändå för jag har kämpat hårt med den. Jag försöker vara väldigt nöjd och stolt ändå trots misstagen.

Jag hoppas att ni som köper boken hör av er när ni läst den och berättar vad ni tyckte, speciellt ni som känner mig. Om ni gillar boken väldigt mycket så sprid gärna ut att den finns och var man kan köpa den.

Har haft en annons för boken på Facebook nu i en vecka och jag hoppas verkligen det har gett resultat, för nu har jag inaktiverat annonsen. Kostar ju liksom pengar och nu bör boken ha nått fram till folk tycker jag. Hoppas det i alla fall.

//Marie

 

2 thoughts on “Lite info

    • Ja det var svårt, har egentligen inte en aning om hur man skriver en bok. Det var också tungt
      och jobbigt eftersom jag blivit tvungen att läsa den flera gånger och det är inte så roligt
      att hela tiden bli påmind om en massa gamla jobbiga saker som varit i livet. Om sådant jag släppt
      och gått vidare. Det var då, nu är nu. men jag behöver ju inte läsa den fler gånger nu. Tycker det
      är synd att boken inte blev perfekt men får försöka acceptera att det är så och vara nöjd ändå
      med det jag åstadkommit trots allt.

Kommentera

