Köp min bok!


Hör ni alla ni som läser denna blogg om min bok.Igår fick jag veta genom bokförlaget att jag bara sålt 7 st böcker på drygt två veckor. Trodde faktiskt att många fler hade beställt den, men jag förstår om det beror på att det är sommar och att folk har semester just nu att folk inte hunnit köp den ännu.

Några böcker har jag också redan hunnit ge bort också till mina närmaste och det känns bra. Har några till att ge den till kvar.

Skulle vilja be er som ännu inte köpt boken om en stor tjänst. Kan ni dra ur tummen ur röven nu och beställa min bok nu. Kan tipsa om att den faktiskt är billigast på CDON. Boken heter ”Mitt liv som unik” Sök på titeln så hittar ni den eller använd direkt länkarna jag tipsat om längre ner i bloggen. Kan avslöja att ni som trodde ni kände mig. Jag lovar att ni får veta saker om mig som ni inte visste förut. Skynda er att köpa boken nu. Köp också gärna en extra och ge bort den till en vän när ni ändå beställer.

Jag kan fortfarande träffa er ni som känner mig och signera boken om ni vill det. Bara att höra av er i så fall om ni vill ses. Köp, köp och köp!

10468367_10152518268052520_7884377045136746062_n

Kommentera

