Lyssna till ett utdrag av boken och få den signerad.


På måndag den 21 juli kan man komma till Pride Boulevar på Öppen scen. Det är alltså på Boulevar teatern på Götgatan 73. T-bana Skanstull. Jag kommer läsa ett utdrag från min bok ”Mitt liv som unik” Var där redan 19.00 så kan man mingla med mig och få boken signerad om man tar med sig den. Sedan kommer jag läsa ur den någon gång mellan 20.00- 22.00. Kan inte avge exakt tid. Det är gratis vegansk mat , alkoholfri dryck och entré.

Detta är ett utmärkt tillfälle att komma och träffa mig och få boken signerad. Tror inte det blir så många fler chanser. Passa på nu. Kommer ha några få ex av boken med mig för att sälja också, så först till kvarn gäller.

Välkommen!

Kommentera

