Högläsningen ur min bok på måndag!


Det är så att jag undrar en sak, vilka och hur många har tänkt komma till Pride Boulevar på måndag och lyssna på när jag läser ett utdrag ur min bok? Jag vill bara veta, för jag är nämligen på väg att fega ur. Jag tror inte jag kommer klara av att gå upp på scenen och läsa ur min bok eftersom det handlar just om något ur mitt liv. Sedan har jag lite läs svårigheter och jag stakar mig ganska mycket när jag läser något högt i vanliga fall, så hur mycket kommer jag inte staka mig när jag blir nervös? Tycker det är lite skämmigt att ha lässvårigheter. Så jag är rädd att jag har förhastat mig lite när jag gick ut med att jag skulle göra detta. Har dock inte anmält mig till öppen scen ännu på Pride Boulevard utan det skulle jag göra på måndag, när jag kommer dit. Jag vill vara ärlig med detta i alla fall. Är det möjligen någon som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig med läsningen och sedan intervjua mig med 3-4 st frågor om boken till mig? Jag kommer ha 10 minuter på mig på scenen. Jag vill ju fortfarande signera och sälja boken liksom och vill helst inte att detta ska hindra mig. Om ingen vill hjälpa mig, så vet jag inte om jag gör det här på måndag. Jag blir nervös och det känns jobbigt bara jag tänker tanken.

Marie

Kommentera

