Min bok!


Jag hoppas verkligen att ni köper min bok. Ni ska veta att det betyder jättemycket för mig att ni köper boken och läser den. Jag har jobbat hårt och länge med min bok och för mig är det här med att släppa bok väldigt stort och jag är så stolt över mig själv för vad jag har åstadkommit. Så genom att köpa boken ger ni mig väldigt mycket respons på mitt jobb med boken. Jag har verkligen inte släppt boken för att jag vill tjäna några pengar på den. Jag bryr mig inte ett dugg om jag tjänar något på min bok eller inte, Det är inte pengarna som är det viktigaste för mig. jag vill bara dela min historia och mitt liv för att visa hur jag har haft det. Kanske hjälper jag andra i samma situation genom att de känner igen sig när de läser min bok. Kanske kan jag inspirera andra att skriva om sina liv eller till att släppa en egen bok. Jag vill också visa att trots att jag har ramlat omkull gång på gång för att jag stöt på den ena tuffa och svåra motgången efter den andra i mitt liv. Trots det så har jag hela tiden rest mig upp igen efter att jag tillåtit själv mig att må dåligt, varit ledsen och arg ett tag. Om man gör det så orkar man resa sig igen och ta nya tag. Precis så har jag gjort. Jag vill visa andra att detta faktiskt går att komma upp igen efter att man ramlat ner till botten gång på gång. även om det inte har varit särskilt lätt.

Därför är det viktigt för mig att ni köper boken och läser den. Tänk på et sak också när ni läser boken, att det är en väldigt modig person som släppt den, eftersom jag genom boken så lämnar ut praktiskt taget hela mitt liv. jag lämnar ut mitt liv till just dig.

Kom också ihåg att denna bok ”Mitt liv som unik” är inte helt perfekt, men det är faktiskt inte jag heller.

Köp min bok och ett tips, gör det på CDON för där är den billigast. Ni får gärna ge boken omdöme också på köpställena. De lockar fler att köpa den då.

//Marie

 

Kommentera

