Då var det avklarat!


Jaha! Då var det avklarat dårå! Det gick jättebra, trots att bara Jennie Backman och min vän Karin Johannesson kom för min skull, sedan sålde jag inte en enda bok. Fick ut några flygblad och två informationspapper till folk i alla fall och framför allt så fick jag visa upp mig och göra reklam för min bok. Karin fick mycket applåder för sin läsning.Tror inte det var rätt forum för mig egentligen att vara på PRIDE@Boulevard. Men jag är rätt nöjd ändå. Tack Karin för hjälpen med läsning, du gjorde det jättebra! Utan dig hade jag inte genomfört detta.

Jag vill också tala om att jag kommer vara hela veckan på Stockholms Pride, så är det någon som är intresserad av att köpa min bok, så säg till så tar jag med ett ex till just dig. Kommer inte gå och släpa på en massa böcker hela veckan utan säg till dagen innan så tar jag med böcker så möts vi upp någonstans i parken eller utanför eller i Pridehouse. jag kommer förstås ha med mig både flygblad och informationspapper om boken också hela veckan. Boken går ju att köpa på Internetbokhandlarna också. Jag tar 150 kr för boken om du köper den av mig. Pride börjar vecka 31 och parken öppnar på onsdagen kl 17.00. Hoppas vi ses där! 😉

Kommentera

