Kom och lyssna till ett utdrag av min bok i kväll!


I kväll kan man alltså komma till Boulevard teatern på Götgatan och lyssna på ett utdrag ur min bok. Infinn dig på plats redan kl. 19.00 för mingel. jag har får hjälp av en vän med läsningen men jag kommer sälja böcker och signera. Kommer även finnas flygblad att ta. Dessutom bjuds det på gratis mat och alkoholfri dryck. Det börjar sedan klockan 20.00 och håller på till ca 22.00. Vet dock inte exakt vilken tid mitt kommer vara eller hur många andra som kommer vara där och visa upp sig. Det är som sagt öppen scen. Hoppas vi ses där! Välkomna!

Kommentera

