Innehållsförteckningen i min bok!


Här är innehållsförteckningen på min bok om någon är intresserad av att veta vad den innehåller. Jag börjar boken med att citera ett citat från Mauros Scocco. ”innan du dömer ut mig och det liv jag för ta och gå en mil i mina skor” Här nedan kan du också se klippet igen då jag öppnade lådan med mina bus färska böcker.

INNEHÅLLSFÖRTECKNING!

Förord
Inledning
Flyttning
Läkare och tandläkarbesök
Äventyrlig busunge
Min barndomskamrat
Min barndoms idol
Skolgång
Pappa
Att leva med en alkoholist
10 år på PBU
Den enda tryggheten under min tonår
Min tid på Vårdinge folkhögskola
Lidingö folkhögskola
Futurum
Min vändpunkt
Bilköring
Läggning och kärleken
Min första lägenhet och jobb
Diagnoser
30 år, bara en gång i livet
Möbelsnickare
Mormor och min mamma
Mina sjukdomar
Min förlorade inkomst
Bästa tiderna i mitt liv
Slutord
Tack ord

Kommentera

