En månad har gått


 

Nu har det gått en månad sedan jag släppte min bok. Hoppas ni inte har missat det? Finns att köpa på Internetbokhandlar och på Nomen förlags e-butik. Man kan även göra inköpsförslag på biblioteket och reservera den om man vill läsa den utan att köpa den. Desto fler som gör inköpsförslag ju mer troligt är det att biblioteken köper in den. Boken heter ”Mitt liv som unik” Boken är bra och gillar ni mig, så kommer ni gilla boken så beställ den nu. Den är fortfarande billigast på CDON. Den går även att köpa av mig då jag har ett visst antal ex här hemma. Då kan ni få den signerad samtidigt också.

Jag kommer som sagt vara på Pride, så om någon vill köpa min bok så säg till så tar jag med en bok till just dig. Hör av dig dagen innan bara så jag vet. Den kostar 150 kr om ni köper den av mig och då får ni den signerad också. Har några antal ex här hemma som jag kan sälja.

Köp min bok bok nu, ni som inte redan har gjort det.

Kommentera

