Sålt två böcker på Pride!


Nu är snart Pride slut, bara en dag kvar. jag har sålt två böcker hittills under Pride veckan. Men det är fortfarande en dag kvar i morgon så om någon vill köpa min bok så säg till så tar jag med en bok i morgon. Tyvärr har jag inte hittat någon öppen scen där jag hade kunnat göra reklam för den och kanske sålt några fler ex. Men jag har lämnat ut lite flygblad till folk i Pride parken och dessutom fått ge flygblad till två politiker från två olika partier. Dels till Socialdemokraterna och dels till Centern faktiskt. Tycker det är synd att ett parti som har så bra åsikter i det mesta sammarbetar med Alliansen men det är för att de ska få vara kvar i riksstaden. Nämnde min bok för dem när vi stod och pratade om Fas 3 och jag berättade om min erfarenhet angående detta och hur jag var utförsäkrad. Då nämnde jag min bok där jag berättar hela min historia och lämnade då ut ett flygblad. Ska försöka prata med någon i Vänstern och i Miljöpartiet i morgon också. Moderaterna, Folkpartiet och Kristdemokraterna kan dra något gammalt över sig.

Kommentera

