Appropå min bok!


Häromdagen så skrev jag mail till fyra olika lättlästa nyhetstidningar och tipsade om min bok, sedan skrev jag till magasinen ”Skriva” och till ”Vi läser” Jag passade också på att maila samhälls och kultur magasinet VI. Får väl se om någon hör av sig, då det är väldigt svårt att få folk att nappa på min bok. Igår var jag till Dyslexiförbundet och lämnade en bok och de var jätteglada för den och skulle göra vad de kan för att visa upp den och göra reklam för den. Fick också bekräftat igår att medlemstidningen ”Ögonblick” som Föreningen Autism skriver kommer ha med en notis om min bok i nästa nummer. Låter bra tycker jag.

Någon som har ett förslag på hur jag kan marknadsföra min bok?

//Marie

Kommentera

