Intervjun på Dyslexiförbundets hemsida!


Nu kan man läsa om min bok på Dyslexiförbundets FMLS: hemsida. Kolla här: http://www.dyslexi.org/tidningen-las-skriv/marie-ar-unik Det blev inte så mycket men alltid något. Tycker det blev bra ändå. Sedan håller jag på att få biblioteket att fixa till så man kan hitta min bok på deras hemsida. För de påstår att den finns på biblioteket att låna och då ska man ju kunna hitta boken på hemsidan också tycker jag. Jag har också beställt nya flygblad till boken så att jag har när det är dags för utställningen i oktober. Kan tänka mig att det kommer och gå åt då. I alla fall så hoppas jag det. Jag väntar på min läges rapport också från bokförlaget, där jag får veta hur många böcker jag har sålt sedan jag släppte boken. Antagligen kommer den nog inte förrän i oktober.

Min mamma fyller år på torsdag den 4 september och hon skulle ha blivit 59 år om hon hade levat. hade varit roligt att kunna få ge henne en bok i present men det går ju inte. Kan ju inte ta med en bok på torsdag till graven direkt. Vart skulle jag göra av den? Kan ju inte gräva ner den i graven precis. Önskar så att hon hade hunnit få ta del av min bok innan hon dog. Mamma hade i alla fall inte övergett mig som pappa har gjort efter att han läste den.

//Marie

 

Kommentera

