Kreaktiv utställning. Kungsträdgården!


Den 9-12 oktober ska jag vara med i en utställning i Kungsträdgården med min bok. Det blir vernissage på torsdagen från klockan 16-20. Sedan är utställningen öppen  fredag, lördag och söndag från klockan 11.00. det kommer vara flera andra som ställer ut saker, som tavlor, filmsnuttar, dikter och andra verk som de har gjort själva. Misa min dagliga verksamhet firar 20 år med denna utställning.

Deb heter InsideOutside och är en kreativ utställning.

Jag kommer ha några få ex av min bok till försäljning under dessa dagar. Jag kommer nog försöka vara där en stund varje dag i alla fall, så har du tid lust och vägarna förbi Kungsträdgården så titta gärna in. Har du tur så hittar du av mig.

Välkommen!

 

Inbjudningskort 3

Kommentera

