Lite av varje!


Idag när jag åkte till bassängträningen på Rosen Lunds sjukhus så passade jag på att gå in på Forum för funktionshindrades http://habilitering.se/forum-funktionshinder/biblioteket bibliotek och frågade i fall de hade min bok där nu. Fick svar att de har köpt in boken men inte fått den ännu. De väntar på att den ska komma helt enkelt och det var ju roligt att höra. Tänkte dock inte på att fråga hur många ex de har köpt in men kan inte tänka mig att de köpt mer än möjligen två stycken kanske. Känns roligt att de kommer ha in bok på deras bibliotek. De har många böcker om ADHD där så jag hoppas min bok kommer passa in trots att den inte bara handlar om det.

Nu måste jag fråga er läsare en sak. Tycker ni jag är tråkig som bara bloggar om boken hela tiden? Vill ni att jag bloggar om annat också som om vad som händer i min vardag eller om saker jag upplever och ser på dagarna , eller om det är saker jag bär inom mig eller som jag går och funderar över? Ni kanske vill läsa om mina åsikter om saker som händer och sker i samhället, eller  om vad jag  har för åsikter om olika politiska frågor eller om vad jag gör på min fritid kanske? Vad vill ni läsa eller vad tycker ni jag ska skriva om?

Gillar ni min blogg och det jag skriver?

//Marie

 

Kommentera

