Bloggen


Vill bara tala om att jag har ändrat inställningarna så man behöver inte vara registrerad och inloggad på WordPress för att kunna kommentera det jag skriver i min blogg. Kan tänkta mig att man inte har kunnat kommentera förut, då man inte har lust att registrera sig på WordPress. Nu kan man alltså kommentera utan att behöva göra det först. Så nu är det bara att kommentera det jag skriver eller svara när jag frågar något. Bra va? En sak till, jag tänker inte ställa in så man kan kommentera anonymt utan man måste skriva i namn och mejladress för att kommentera. Detta för att jag ska ha mer kontroll över vilka som skriver till mig. Har bloggat förr och då fick jag väldigt mycket elaka kommenterar och kunde inte ta reda på vem som skrev till mig och detta vill jag inte vara med om igen. Så nu vet ni orsaken till det. Men det är i alla fall lättare att skriva kommentarer nu när man inte behöver vara registrerad och inloggad på WordPress för att skriva till mig. Visste inte att det fanns en sådan inställning men efter lite letande så hittade jag det.

//Marie

Kommentera

