Utställningen InsideOutside


Under denna helg är jag på utställningen InsideOutside på Galleri So i Kungsträdgården och visar upp min bok. Galleriet är öppet mellan 11-18 fredag-lördag. Jag kommer vara där idag fredag efter 14.00-18.00, lördag 11-15.00 och söndag 13-18. Galleriet ligger mitt emot Scenen i Kungsträdgården. Mellan kafé Opera och Vickan. Finns mycket roligt att se. Jag kommer skriva mer efter helgen och berätta hur det gått. Kommer även lägga in lite bilder. Men är ni i stan och har vägarna till Kungsträdgården så titta gärna in.

Välkommen!

Inbjudningskort 3

Kommentera

