Äntligen blogginlägg!


Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag. Har varit lite mycket. Jag har fyllt år, jag har haft extremt mycket besvär med ett knä och nu så har jag fått mer besvär med min sköldkörtel som jag redan är sjuk i. Har fått höja min Levaxin dos och nu kanske det är något med bi sköldkörtlarna också då jag verkar ha saltbrist. Håller på att kolla upp det eller min husläkare gör det och hon tar tagit prover på mig för att se hur det ligger till. Har inte heller känt mig så pigg och kry på sistone men det är väl som vanligt antar jag. Väntar nu på svar. Har nu hänt en hel del angående boken. Har varit med i tidningen Mitt i, Söderort. http://mitti.se/maries-diagnos-blev-en-lattnad/ Sedan är jag med i senaste numret av tidningen HVB & LSS världen angående utställningen InsideOutside som jag medverkade i med min bok i början av oktober. Artikeln finns på sid 22 i PDF tidningen och papperstidningen. http://www.lssguiden.se/hvblss-varlden Kommer också snart vara med i Lättlästa Nyhetstidningen som ges ut av Fria Tidningar. I december numret av föreningstidningen Accent kommer jag vara månadens medlem. Det är IOGT-NTO som ger ut den. Länkar till artiklarna kommer senare. Igår var jag på min skola och föreläste om min bok inför min engelska lärares svenska klass. Det var både nervöst men roligt. Gick jättebra faktiskt. Fick mycket positiv respons.

//Marie

Artikel i Lss världen Artikel söderort2

 

Kommentera

