Artikel i Nyhetstidningen på lätt Svenska.


Här kommer artikeln från Nyhetstidningen på lätt Svenska. Kommer även en länk senare till artikeln på hemsidan. Tycker artikeln blev bra faktiskt.

En annan sak, det var inget fel med bi sköldkörtlarna i alla fall och det var ju skönt att veta. Tänkte jag skulle meddela detta eftersom jag nämnde det i bloggen igår. Nu vet ni det.

//Marie

Nyhetstidningen

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s