Utställning i Högdalen.


Från och med den 11 januari och fyra veckor framåt till den 8 februari så kommer jag att ställa ut min bok ”Mitt liv som unik” i utställnings montern på Högdalens bibliotek. Man kommer kunna läsa artiklarna från tidningar som jag har medverkat i och se hur boken ser ut. Jag kommer även ställa ut min diktbok samt sätta upp en hel del dikter  som jag har skrivit. Alla information om vart man kan köpa mina böcker kommer finnas i montern. Min självbiografi går att låna på biblioteket.  Montern finns i trapphuset till biblioteket och dit kommer du om du tar direkt till höger när du kommer ut från tunnelbanan och går in första bästa dörr. Då står du i trapphuset och du har utställningen i montern på väggen till vänster. Åter kommer när utställningen är klar att se.

Välkommen till Högdalen och se Maries utställning från och med 11 januari 2015.

För övrigt så får ni ha ett Gott Nytt År och smäll fyrverkerier med måtta. Tänk på alla djur som far illa och mår dåligt. Tänk också på människor som är rädda och på vår natur. Var försiktiga och rädda om er själva också när ni smäller.

//Marie

Fyrverkeri

Kommentera

