Min utställningen i Högdalen är slut!


Nu är min utställning slut i Högdalen. Fick höra av en av bibliotekarierna att folk har frågat om boken, lånat den och dessutom har folk tagit flygblad som jag lämnade för det fanns inte så mycket kvar. Det var ju roligt att höra. Hoppas verkligen de här veckorna har gett lite resultat i alla fall. Nu tänkte jag lägga ut lite bilder från utställningen till er som inte hade möjlighet att åka dit och se den. Jag har redan delat ett par enstaka bilder men nu kommer det fler. Vill ni läsa artiklarna i montern så finns den här i bloggen på sidan som heter press och den hittar du om du klickar på press i menyn till vänster. Klickar du på länkarna så kommer du direkt till artiklarna. Här kommer nu lite bilder.

004

029

013

018

008

001

027

025

009

023

021

Det var min lilla utställning angående mina böcker som jag släppte förra året. Den har pågått mellan 11 januari till 8 februari 2015 på biblioteket i Högdalen. Tack snälla ni på Högdalens bibliotek för att jag fick tillgång till er utställnings monter så jag har kunna visa upp mina skapelser. Tack också för att jag blev uppmärksam på er hemsida om min utställning hos er. Ni har gjort mycket för mig. Tack! 😀

Kommentera

