Ny under sida på bloggen. ”Om mig”


Jag har skapat en ny undersida här på bloggen som heter ”Om mig” Där kan man läsa om mig, vem jag är och om mina intressen och drömmar i livet. Finns även information om mina funktionsnedsättningar, vad de innebär och betyder och jag försöker även förklara hur just jag fungerar eftersom även vi med NPF = Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar är väldigt olika och unika.  När ni läst på denna sida och vill veta ännu mer om mig för att kunna lära känna mig ännu bättre, så tycker jag förstås ni ska läsa min bok. ”Mitt liv som unik” Där får du hela min ”Live story” Boken går ju fortfarande att köpa på Adlibris, Bokus och CDON på Internet. Man kan också låna den på biblioteken om man inte har råd att köpa den. Men kom ihåg att jag har Dyslexi, så boken är inte perfekt men det är ju inte jag heller så det jämnar ut sig. Är ändå sjukt stolt över att jag klarat av att skriva den. Ska jag vara helt ärlig har jag fortfarande svårt att förstå hur jag har burit mig åt för att skriva en bok? Det är en häftig känsla och gör mig ännu mer stolt över boken.

Kolla in undersida om mig till att börja med, så får du i alla fall en tydlig början och grund till vem Marie Munther är. Denna sida är bra för både er som känner mig väl och till er som inte känner mig så väl. Men kanske vill lära känna mig bättre och veta hur jag fungerar och hur ni ska ta mig.

//Marie

Kommentera

