Kommentarer på mina inlägg


Någon skrev till mig att jag är så tålmodig som måste hålla på att tjata om och om mig igen att vissa saker inte är jag som har skrivit i min blogg som jag lägger upp. Då svarar jag.

Man måste ju vara det eftersom folk tydligen inte kan tänka själva utan bara förutsätter att allt jag delar i min blogg kommer direkt från mig. Man tror att alla påståenden, alla ord och allt jag delar är mina och att det är jag som ligger bakom precis allting jag skriver här. Det mesta är mina egna åsikter, uppfattningar och påståenden men jag delar också saker som inte kommer från mig, som texter som jag tycker är bra. Skriver ju också källorna till vart jag tagit det ifrån ändå får jag skit från folk som läser det och om de hittar något de ogillar oavsett om det är mina ord eller inte. Innan man yttrar sig kan man väl i alla fall kolla upp om det är jag som skrivit det eller inte eller åtminstone fråga i stället för att bara slänga ur sig till höger och vänster vad man tycker, tänker eller är missnöjd med på fel människor. Folk är så patetiska och egoistiska ibland och tänker bara på sig själva sina åsikter men vem som får ta emot dem skiter de i bara de får yttra sig om sitt missnöje så är de nöjda.

När det bara står Marie på slutet av mina inlägg då är det mina ord och det kommer från mig det jag skrivit, men när jag lägger in källor till texter eller skriver något annan nämn på slutet då är det inte mina ord eller min text. Kan ni vara snälla och komma ihåg det innan ni kommenterar något, visst man behöver inte gilla allt jag delar här i bloggen eller skriver. Är det något man inte gillar så var tyst i så fall man behöver inte alltid yttra sitt missnöje och måste man det kan man lägga fram saker snyggt och på en konstruktivt sätt också inte som en anklagelse eller gå på mig för saker andra gjort som jag bara delat vidare. Sedan är det väldigt enkelt, gillar man inte saker jag skriver eller delar så behöver man inte läsa eller följa min blogg.

Var bara tvungen att skriva om detta just nu.

//Marie

803309-thumbs-up-down

2 thoughts on “Kommentarer på mina inlägg

  1. Tack för ditt svar.
    Vet inte om det var från min kommentar eller någon annans som du gav svar på.
    Men det kändes som om det var till mig ( eller hur man nu kan uttrycka det)

    Kan i alla fall bara hålla med dig om att folk borde kolla upp mer och läsa alla meningar som skrivs innan man dömmer/säger sin åsikt.

    Kärlek och respekt till dig

    • Jag skrev svar rent allmän till alla i stället för att svara dig här i kommentarerna.
      Så det var inte enbart riktat bara till dig personligen.

      Tack för att du läser min blogg.

      Kärlek tillbaka. ❤

Kommentera

