Hälsopanelen.se


#Hälsopanelen #HpFeminiral

Jag är medlem i något som heter https://halsopanelen.se/ Det är en testpanel där man får möjlighet till att testa olika mediciner men framför allt hälsoprodukter och kosttillskott helt gratis. Här kan man om man vill registrera sig som medlem och det är helt gratis att bli medlem. https://halsopanelen.se/delta-i-halsopanelen/ När du gjort det så får du sedan erbjudande via mejl om att testa olika produkter. Det är helt frivilligt att anmäla intresse för en viss produkt. Anmäler du intresse för en produkt så får du svara på några frågor och sedan utifrån dina svar väljer de ut om du passar för att testa produkten. Om du får testa produkten får du besked om det och så skickas den hem till dig.

IMG_7853

Jag ska nu testa min första produkt. Den heter Femineral Fullvärdigt järn- och mineraltillskott speciellt framtaget för kvinnor. Det ska hjälpa mot trötthet. Tycker det ska bli spännande och testa detta. Var idag och hämtade ut mina två testflaskor. Mer om Femineral kan ni läsa här. http://www.femineral.se/ Även här finns information. https://halsopanelen.se/femineral/

Eftersom jag redan äter något som heter Mitt Val Vegetarian, D vitamin, Magnesium och Rosenrot, så måste jag sluta med dem. För de innehåller väldigt mycket av det som Femineral innehåller. Kan inte äta dubbelt och sedan kommer då inte Femineral ge någon vidare effekt. Så jag kommer strunta i alla tillskott i morgon söndag och så börjar med Femineral på måndag.

Ska testa detta i 25 dagar med start under vecka 3, så det passar bra att jag börjar på måndag.

Mina förväntningar: Jag hoppas detta kommer fungera bra, att det inte slår bakut på min mage, då jag lider av Funktionell Dyspepsi = kronisk magkatarr. Sedan hoppas jag de kommer göra mig piggare. Har ju något som heter Hypotyreos vilket är en sköldkörtelsjukdom och innebär underaktivitet i Sköldkörteln. Äter Levaxin för det, men denna sjukdom gör mig extra trött, sedan har jag en bindvävssjukdom som heter EDS = Ehlers-Danlos syndrom och går med kronisk smärta i muskler och leder vilket gör mig också väldigt trött. Så vi får se hur det går. Kommer skriva här i bloggen om en vecka igen för att rapportera hur det går. Kanske inte super intressant för er som följer min blogg men det handlar om 25 dagar och jag kommer kanske bara skriva om det två till tre gånger till förutom denna gång. Måste rapportera i sociala medier också.

När 25 dagar gått kommer jag få en utvärderings enkät via mejl som jag måste svara på och som jag ska skicka till Hälsopanelen.

Så på måndag startar jag med detta kosttillskott. Hoppas det inte smakar allt för illa eftersom det är flytande medicin.

//Marie

IMG_7880

 

 

Kommentera

