Femineral (Kosttillskott)


#Hälsopanelen #HpFemineral

Idag har jag tagit min första dos av Femineral. Jag tänkte bara avge en snabbrapport om mitt första intryck. Till att börja med så var det ju en väldigt mörk färg och det luktade vidrigt när jag hällde upp dosen. Tänkte direkt att hur sjutton ska jag få i mig detta? Men när jag sedan tog första dosen under min frukost, så smakade det till min häpnad mycket bättre än det luktade kan jag säga. Smakade mycket äpple med en massa bismaker av blommor. Det gick att dricka men jag kan inte påstå att det var särskilt gott. Så nu får vi se hur det går, hur magen kommer reagera och om jag kommer märka någon skillnad på trötthet eller inte. Jag får nog ge det några dagar innan det märks något antar jag. Hör av mig igen nästa måndag och avger en rapport om hur det går. Då skickar jag även ett foto på mig.

//Marie

Kommentera

