Sjuk


Jag vill bara meddela att jag ligger sjuk i någon influensa liknande symtom. Har feber, huvudvärk, hosta och ont i halsen. Har varit sjuk sedan i onsdags. Blivit smittad av Jennie som varit dålig sedan i måndags. För mig small det till över en natt medan för Jennie kom det smygande. Hon gick nämligen och var halv vissen i flera dagar innan det bröt ut. Vi har haft feber till och från, har hosta, huvudvärk, irriterad hals, små värk i öronen och ont i kroppen. Vi är rätt avslagna. Men ingen snuva har någon av oss. Skönt det att slippa håll på och snyta sig hela tiden. Jennie borde börja bli bättre snart men ännu känner hon sig inte särskilt bra så det verkar inte riktigt ha börjat ända ännu. Hon har dock varit feberfri både igår och är det idag. Hon hade feber i tre dagar. Jag var feberfri igår hela dagen men fick feber igen igår kväll.  Idag är jag feberfri just nu men det kan komma tillbaka igen.

Vi har legat nerbäddade i sängen i flera dagar nu. Igår var vi uppe lite och idag är vi uppe. Nu vet ni varför jag inte bloggat. Har inte orkat.

Jag ville bara tala om detta. Återkommer när jag orkar blogga igen.

Host, host!

//Marie

Cold2

Kommentera

