Ett tips!


Sluta läsa min blogg om ni stör er på vad jag skriver. Jag godkänner inga negativa komentarer så länge det inte är konstruktiv kritik. Sedan vill jag att ni låter bli att komentera saker ni inte har en aning om. Fråga i stället för att vara otrevlig. Jag skriver av mig vad jag vill i min blogg tycker ni jag gnäller sluta att läsa. Har ni inget bättre för er än att sitta och läsa folks bloggar på dagarna och störa er på vad folk läser? Skaffa er ett liv. Jag har ett liv som jag väljer att dela. Komentarer som innehåller påhopp, förmaningar, klagningar och gnällande på mig godkännes ej. Så det kommer aldrig att synas att ni komenterat om ni skriver sådant. Men jag ser IP nummer och kan spåra vart ni är.

// Marie

Kommentera

