Sjuk hela veckan och lite SunTrip!


Jag vill bara tala om att jag legat sjuk i 1,5 vecka nu i någon sorts förkylning som går i min klass. Tyvärr missade jag hela veckan med animation. Därför jag inte bloggat någonting sedan förra helgen. Har inte haft något att skriva om. Men kan berätta nu…

Att jag fick mina SunTrip prylar med posten under veckan. Fick även Cd skivan med posten. Vi var också och köpte programmet till musikalen förra helgen på China teatern. Så nu har jag hela Sällskapsresan kittet.

img_9562
Programmet

img_9567
CD skivan

img_9572
Klar för en tur med SunTrip. Tröjan, Solhatten och tygväskan. Fina v? Vet att det är nördigt men det är så kult och rätt coolt tycker jag.

img_9580
Hela kittet samlat.

I morgon ska jag gå tillbaka till skolan och under veckan som kommer ska vi hålla på med textil tryck. Då kommer det bli mer bloggande hoppas jag. Har smittat Jennie så hon ligger förkyld nu sedan en halv vecka tillbaka. Hon blir hemma ett par dagar till.

Jag är så gott som frisk, har bara hosta kvar som INTE vill ge sig. Ska bli kul att komma tillbaka till skolan igen.

Nu vet ni. Skriver mer i veckan.

//Marie

host_1205498457_6606309_79147242

 

Kommentera

