New York pussel!


IMG_0660.JPGSom ni kan se på bilderna blev det New York pusslet jag gjorde. Tog typ en vecka att göra klart men då pusslade jag inte ens varje dag. Tycker det var kul. Fick hjälp sv min Jennie med sista delen och få alla hus på plats. Första delen tog längst tid. Dessa pussel är rätt dyra och kan dels beställas på Internet men finns även på Slöjd-detaljer, Teknik Magasinet, Hobbex och Åhlens.

Det finns även fler städer än New York. Nästa stad jag tänker köpa och pussla är London och längre fram kommer även Stockholm också finnas. Den måste jag ha, min egen stad.

Dessa pussel är både roliga och lärorika. Man lär sig mycket namn på byggnader och gator.

Testa gärna pusslet om du gillar att pussla.

Kommentera

