Sorg!


Ni kanske tycker att jag är löjlig nu, men jag känner fortfarande sorg över att jag förlorade detta underbara armband på Tradera. Måste väl snart gått ett år sedan nu. Jag hittade detta fina armband på Tradera. Säljaren hade satt över en veckas tid till auktionen skulle ta slut så jag bevakade den men tyvärr missade jag att buda innan auktionen tog slut.

Tur nog så budade ingen och säljaren la ut auktionen igen med ytterligare en vecka till auktionen skulle ta slut. Jag gjorde ännu en bevakning och när det var typ 1,5 minut kvar budade jag och la ett ganska högt bud. Väntade otåligt och trodde att jag skulle vinna den eftersom ingen annan budat under den långa tid auktionen legat ute. Men när det var en halv minut kvar kommer en jävel och budar över mig och jag hinner inte buda mer.

Jag blev så arg och besviken. Gick sedan och var ledsen över denna förlust i flera veckor. Även om jag inte tänker på det jämt så  blir jag fortfarande ledsen när jag tänker på det och ser bilderna på armbandet. Jag verkligen älskar detta smycke men jag vet inte varför? Känner bara så starkt dragning till det.

Om någon sett sådana här smycken någonstans eller vet vem som tillverkar dem så snälla hojta till. Min förhoppning är att det ska finnas fler någonstans. Så här ser det ut.

img_7281

Kommentera

