Tummen ur och första April!


Idag är det första april och ännu har jag inte blivit lurad. Men jag har sett en massa april skämt på Facebook. Jag brukar heller inte lura någon för jag har så svårt att hålla masken. har verkligen inget pokerface. Däremot är jag bra på att gå på skämt dumt nog.

Jag fick aldrig tummen ur igår mer än att jag gjorde två diskmaskiner. Däremot fick jag och Jennie tummen ur tillsammans idag. Vi har dammsugit hela lägenheten. Passade även på att dammsuga ur soffan, vilket verkligen behövdes. Fanns nog en hel måltid där. Plus att vi hittade lite annat som en penna bland annat. Tidigare har jag hittat både ett örhänge som jag hade tappat och min förlovningsring. Båda var tidigare borta i flera veckor/månader. Så nu är det rent och fint under dynorna, men missade fåtöljen kom jag på nu. Fast där är det inte så skräpigt då vi aldrig sitter där i nästan. Sitter jämt i soffan och bland annat äter vi mycket där.

Jag har också städat badrummet. Så nu är det fint där, väntar på att golvet ska torka så jag kan ställa tillbaka alla saker och lägga tillbaka mattorna. Kommer inte göra mer idag. Det blir en lugn kväll. Ska se på Talang.

Tror jag ska ta och sätta mig och plocka isär några av mina lego grejer så jag kan få plats med det nya jag köpt som jag inte har börjat på ännu. Kan inte ha allt framme då jag inte har plats.

Om två veckor är det påsk, då är Jennie långledig, så då får vi se vad vi hittar på.  Blev en kort blogg idag. Känns som jag bara babblar för att jag inte vet vad jag ska skriva. Så jag slutar nu.

//Marie

Kommentera

