Hjärndimma, obalans i magen och ont i ryggen!


Idag vaknade jag med hjärndimma. Det betyder att man känner sig nyvaken hela dagen utan att piggna till. Man är dessutom jättetrött. Igår började magen strula, med smärta, illamående och avslutades med kräkning. Var nog min magkatarr som gjorde sig påmind plus att jag vaknade igår med förskräcklig värk i ländryggen. Tror magen och ryggen hängde ihop lite på något sätt. I söndags hade jag också migrän hela dagen.

Men idag har jag hjärndimma, magen känns konstig, bubblar och har lite dålig aptit. Har lite huvudvärk och är jättetrött. Vill egentligen bara sova, men kan inte göra det, för då kommer jag inte kunna sova i natt.

Ryggen är bättre men för fortfarande lite öm. Har ju suttit hemma ganska mycket i helgen så det hade varit bra att komma iväg lite idag men jag orkar faktiskt inte. Får göra ett nytt försök i morgon.

Med mig är det ju så att jag vet ju inte hur jag kommer må från dag till dag. För det mesta mår jag okej varje dag men händer att plötsligt har jag ont i kroppen någonstans, migrän, magen bråkar, har hjärndima eller bara är extremt trött.

Hoppas ni alla har haft en fin påskhelg trots att det varit så kallt. Nu längtar man verkligen till värmen känner jag. Fryser så jag ska ta ett varmt bad snart tror jag men först måste jag stoppa i mig lite lunch. Undrar vad jag vill ha?

Nu avslutar jag den här svamliga bloggen. Förlåt men min hjärna är inte med mig riktigt idag.

Vi hörs.

Marie

 

Kommentera

